Перейти до основної сторінки
Головним управління Держпродспоживслужби розглянуто звернення споживача щодо відмови суб’єкта господарювання усунути недоліки, які проявилися на третій рік гарантійного терміну, після наданої послуги з виготовлення та встановлення металопластикових конструкцій.
Фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби за звернення споживача здійснено позапланову перевірку суб’єкта підприємницької діяльності. В ході перевірки встановлено, що згідно з умовами договору гарантійний термін на встановлені металопластикові конструкції становить 5 років.
Завдяки вжитим Головним управлінням Держпродспоживслужби заходам, суб’єкт господарювання визнав наявність недоліків у виконаній роботі та безоплатно усунув недоліки.
Частина 3 статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачає, що вимоги споживача, щодо усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі), підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) – протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
Попередня
Наступна