• In English
  • СПОЖИВАЧАМ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПОВЕРНУТО 673 ТИС. ГРИВЕНЬ НЕОБҐРУНТОВАНО НАРАХОВАНОЇ ПЛАТИ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ
    , опубліковано 01 Жовтня 2018 року о 18:18

    Протягом 2018 року встановлено мораторій на проведення планових заходів державного нагляду (контролю) з питань дотримання суб’єктами господарювання державних регульованих цін. Разом з тим, Головним управлінням Держпродспоживслужби у Київській області за 9 місяців цього року здійснено 20 позапланових перевірок на підставі обґрунтованих звернень споживачів про можливі порушення підприємствами вимог законодавства при формуванні, встановленні та застосуванні тарифів на житлово-комунальні послуги.

    Перевірками встановлено, що дві третини з перевірених суб’єктів господарювання, що надають житлово-комунальні послуги  з централізованого опалення і постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та вивезення побутових відходів, допустили порушення вимог законодавства у сфері ціноутворення.

    Найбільш характерними порушеннями норм чинного законодавства є  необґрунтоване завищення розміру складових витрат при формуванні тарифів на житлово-комунальні послуги, а також безпідставне застосування тарифів, які ще не набрали законної чинності, при нарахуванні плати споживачам за надані послуги.

    За результатами проведених позапланових заходів державного нагляду (контролю) суб’єктам господарювання надано приписи щодо усунення порушень порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, якими зобов’язано привести тарифи до економічно обґрунтованого рівня та відповідно повернути зайво нараховану плату споживачам у сумі 1527,69 тис. грн. шляхом здійснення їм перерахунків.

    Таким чином, за 9 місяців цього року споживачам житлово-комунальних послуг у Київській області фактично повернуто коштів на суму більш ніж  673 тис. гривень.

    Крім того, до суб’єктів господарювання-порушників державної дисципліни цін застосовано адміністративно-господарські санкції на суму 68,8 тис. гривень.

    Отже, якщо у Вас виникають питання щодо ціноутворення на житлово-комунальні послуги, просимо звертатись за допомогою в Головне управління Держпродспоживслужби у Київській області за адресою Київська область, м. Вишневе, вул. Балукова, 22 або на електронну пошту gu@dpssko.gov.ua.

    Відповідно до ст. 5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку. Звертаємо увагу, що згідно    ст. 5 Закону України “Про звернення громадян” електронне звернення є письмовим зверненням та повинно бути підписане заявником.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій