Перейти до основної сторінки
Сьогодні, 02 серпня 2019 року набрав чинності Закон України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» (далі – Закон).
Положення Закону враховують вимоги законодавства ЄС у сфері органічного виробництва, зокрема Регламенту Ради (ЄС) № 834/2007 стосовно органічного виробництва і маркування органічних продуктів та Регламенту комісії (ЄС) № 889/2008 «Детальні правила щодо органічного виробництва, маркування і контролю для впровадження Постанови Ради (ЄС) № 834/2007», а також європейський досвід щодо запровадження державно-приватної системи контролю господарської діяльності, яку здійснюють оператори ринку органічної продукції.
Законом передбачено:
Як не помилитися при виборі?
Відрізнити органічну продукцію від наявної на полицях магазинів допомагає спеціальне маркування.
«Маркування – інформація про органічну продукцію, у тому числі державний логотип для органічної продукції, нанесена на етикетку, упаковку, тару, контейнер, контретикетку, кольєретку, ярлик, пробку, листок-вкладиш або на інші елементи упаковки, що супроводжує таку продукцію або посилаться на неї відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції»
Тобто, на етикетці органічної продукції має обов’язково бути розміщений спеціальний логотип (затверджений наказом Мінагрополітики від 22.02.2019 № 67 «Про затвердження державного логотипа для органічної продукції»). Логотип складається з графічного зображення двох кругів, які перетинаються, утворюючи фігуру у вигляді листка рослини, а також з надпису «Органічний продукт». Як уже згадувалося, заборонено використовувати на етикетках продукції назви: «органічний», «біодинамічний», «біологічний», «екологічний», «органік» та будь-яких однокореневих похідних від цих слів з префіксами «біо-», «еко-» тощо будь-якими мовами.
Попередня
Наступна