• In English
  • КУРІННЯ ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ НЕБЕЗПЕЧНЕ
    , опубліковано 19 Серпня 2019 року о 09:09

    Куріння будь-яких тютюнових виробів, незалежно від дози, так чи інакше шкодить організму. Коли ви курите, ваш організм поглинає не тільки нікотин. Тютюновий дим містить понад 7 000 хімічних елементів, з яких щонайменше 250 є токсичними, а близько 70 викликають онкологічні захворювання.

    Питання зменшення поширення куріння в Україні являється на сьогоднішній день одним із найбільш гострих та актуальних.

     

    З цією метою у 2006 році Україна ратифікувала Рамкову конвенцію ВООЗ із боротьби проти тютюну.

    Вказаною конвенцією застосовані наступні заходи:

    •        заборона реклами тютюну;

    •        підвищення податків на тютюнові вироби;

    •        захист населення від шкідливого впливу тютюну тощо.

    Однак, тютюнові компанії активно використовують агресивні методи просування сигарет, зокрема спеціальну викладку пачок сигарет – «привабливе» оформлення вітрин кіосків, прикасових зон та спеціальних окремих стелажів у супермаркетах шляхом розміщення сигарет на яскравому/кольоровому фоні в рамках, боксах та панно. Для того, аби й надалі просувати свою продукцію, тютюнові компанії використовують яскраві дизайнерські рішення, наприклад, підсвічування та аксесуари із тютюновими брендами. А пачки сигарет стають дедалі привабливішими та яскравішими.

    У статті 22 Закону України “Про рекламу” зазначено, що розміщення реклами тютюнових виробів забороняється:

    • на радіо, телебаченні та інших засобах масової інформації;

    • у наукових, довідкових та літературно-художніх виданнях;
    • засобами внутрішньої та зовнішньої реклами;
    • на транспорті та у місцях проведення масових заходів;
    • у мережі Інтернет, крім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів.

    Окрім того, реклама тютюнових виробів забороняється, якщо:

    • використовує у якості моделей осіб віком до 18 років;
    • містить зображення процесу паління;
    • розташовується ближче 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років;
    • формує думку, що паління є важливим фактором у досягненні успіху в спортивній/соціальній/сексуальній сферах;
    • формує думку, що паління тютюнових виробів має лікувальні/заспокійливі властивості або містить зображення лікарів;
    • заохочує до паління або негативно розцінює факт утримування від паління;
    • створює враження, що більшість людей палить.

    Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області займає принципову позицію з цього питання і постійно здійснює контроль за рекламою, яка поширюється в області.

    Шановні споживачі!!!

    Якщо ви побачили рекламу тютюнових виробів, яка не відповідає вищезазначеним вимогам – обов’язково зробіть фото та надішліть скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області на електронну адресу gu@dpssko.gov.ua, або зателефонуйте за номером                 (044) 406-01-65.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій