Перейти до основної сторінки
З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду. Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час проведення технічного обслуговування автомобіля?
Права власника транспортного засобу, як споживача послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів регулюються Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, що затверджені наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 № 615.
Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг. Правила є невід’ємною частиною законодавства про захист прав споживачів.
Даним інформаційним посиланням ми хочемо звернути увагу споживачів на їх права, зокрема:
Пам’ятайте, обізнаність дозволить уникнути багатьох проблем та труднощів.
У разі порушення Ваших прав, у тому числі при отримані неякісної послуги станціями технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів, Ви маєте можливість звернутися за допомогою до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області за адресою: вул. Балукова, 22, м. Вишневе, Києво-Святошинський район, Київська область, тел. (044) 406-38-13.
Попередня
Наступна