• In English
  • ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: ПРАВА СПОЖИВАЧІВ
    , опубліковано 31 Жовтня 2019 року о 09:09

    З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду.  Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час  проведення технічного обслуговування автомобіля?

    Права власника транспортного засобу, як споживача послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів регулюються Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, що  затверджені наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 № 615.

    Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг. Правила є невід’ємною частиною законодавства про захист прав споживачів.

    Даним інформаційним посиланням ми хочемо звернути увагу споживачів на їх права, зокрема:

    • право на достовірну, доступну та своєчасну (до отримання послуг) інформацію про послуги та виконавця;
    • право на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації виконавця;
    • право на перевірку повноти та вартості наданої послуги;
    • право надавати виконавцю власні складові частини (системи) КТЗ чи матеріали для виконання замовлених послуг;
    • право заявляти про вартість свого майна, яке він передає на відповідальне зберігання;
    • право на відшкодування  у  повному  обсязі  збитків,  завданих його  майну, та шкоди, завданої його здоров’ю внаслідок неналежного надання послуг;
    • право вимагати повернення не використаних та замінених під час виконання ремонту і технічного обслуговування складових частин і матеріалів, наданих виконавцю;
    • право на пільгове обслуговування у визначених законодавством випадках;
    • право відмовлятися від оплати послуг, не передбачених договором;
    • право на обмін встановлених на КТЗ виконавцем запасних частин відповідно до законодавства;
    • право вирішувати спірні питання з виконавцем відповідно до умов договору або оскаржувати їх відповідно до чинного законодавства;
    • інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів.

    Пам’ятайте, обізнаність дозволить уникнути багатьох проблем  та труднощів.

    У разі порушення Ваших прав, у тому числі при отримані неякісної послуги станціями технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів, Ви маєте можливість звернутися за допомогою до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області за адресою:  вул. Балукова, 22, м. Вишневе, Києво-Святошинський район, Київська область,   тел. (044) 406-38-13.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій