• In English
  • ПРАВО НА ОТРИМАННЯ ЯКІСНОГО ТОВАРУ.
    , опубліковано 20 Липня 2017 року о 00:00

    До Головного управління Держпродспоживслужби звернувся споживач щодо невідповідності якісним показникам замовлених вхідних дверей металевих та відмови суб’єкта господарювання усунути виявлені недоліки або повернути кошти.
    За результатами вжитих фахівцями Головного управлінням Держпродспоживслужби заходів суб’єкт підприємницької діяльності визнав невідповідність виготовлених дверей якісним показникам та повернув сплачені споживачу кошти за придбаний товар у розмірі 13 тисяч гривень.
    Частиною 1 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі виявлення споживачем протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
     1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
     2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
    Кожен споживач має право на повернення сплаченої грошової суми за товар або його заміну у разі виявлення істотного недоліку.
    Call Now Button
    Будь в курсі подій