• In English
  • НЕДОЛІК У НАДАНІЙ ПОСЛУЗІ ТА ПРАВА ПОКУПЦЯ.
    , опубліковано 26 Липня 2017 року о 00:00

    Головним управління Держпродспоживслужби розглянуто звернення споживача щодо наявності недоліків у наданій послузі з виготовлення та встановлення меблів для кухні на замовлення.

    Фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби здійснено позапланову перевірку суб’єкта підприємницької діяльності, який визнав наявність недоліків у виконаній роботі та повернув кошти у сумі 10 000 грн. (десять тисяч гривень), тобто зменшив ціну виконаної роботи.

    Частина 3 статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів передбачає, що у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

    1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;

    2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

    3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;

    4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;

    5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.

    Замовлена послуга, виконана робота повинна відповідати якісним показникам.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій