Перейти до основної сторінки
Головним управління Держпродспоживслужби розглянуто звернення споживача щодо наявності недоліків у наданій послузі з виготовлення та встановлення меблів для кухні на замовлення.
Фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби здійснено позапланову перевірку суб’єкта підприємницької діяльності, який визнав наявність недоліків у виконаній роботі та повернув кошти у сумі 10 000 грн. (десять тисяч гривень), тобто зменшив ціну виконаної роботи.
Частина 3 статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів передбачає, що у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
Замовлена послуга, виконана робота повинна відповідати якісним показникам.
Попередня
Наступна