• In English
  • ВІДМОВА СПОЖИВАЧУ В РЕАЛІЗАЦІЇ ЙОГО ПРАВ.
    , опубліковано 23 Серпня 2017 року о 14:14

    Відмова споживачу в реалізації його прав.

    До управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області (далі – Головне управління) постійно надходять звернення споживачів щодо обмеження або відвертого ігнорування суб’єктами господарювання їх законних прав.

    Головним управлінням розглянуто звернення споживача щодо відмови суб’єктом господарювання (далі – Продавець) у безоплатному усуненні недоліків товару (планшет NOMI (Номі), які виявлено споживачем протягом встановленого гарантійного строку.

    Фахівцями Головного управління за зверненням споживача здійснено позапланову перевірку суб’єкта господарювання. В ході перевірки встановлено, що споживач не зміг скористатись своїм правом безоплатного усунення недоліків товару, в порядку та у строки, що встановлені законодавством. Продавцем безпідставно відмовлено споживачу у прийнятті товару на гарантійне обслуговування для визначення причин втрати його якості.

    Завдяки вжитим Головним управлінням заходам, вимоги споживача задоволено та повернуто грошові кошти за планшет в сумі 1783 грн.

    Разом з цим, при перевірці Продавця встановлено порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон). За відмову споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8 Закону, до Продавця застосовані адміністративно-господарські санкції відповідно до статті 23 Закону у десятикратному розмірі вартості товару, виходячи з цін, що діяли на час придбання цього товару у розмірі 17830 грн.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій