• In English
  • ЯК ВБЕРЕГТИСЯ ВІД КУПІВЛІ НЕЯКІСНОГО ПАЛЬНОГО
    , опубліковано 25 Червня 2018 року о 11:11

       У сучасному світі важко собі уявити життя без транспорту, ну а транспорт – без палива. Одним з найпоширеніших видів паливних рідин є бензин.

    Бензин – такий же товар, як і будь-який інший продукт. І споживачі пального мають такі ж права, як і відвідувачі магазинів. Як реалізувати своє право на якісне пальне? Ось декілька важливих порад.

    Якісне пальне – це пальне, що відповідає українським або європейським стандартам якості. На кожній автозаправній станції (далі – АЗС) споживач має право вимагати на пальне паспорт якості і декларацію про відповідність.

    Як правильно вибрати бензин, адже навіть найдосвідченіший водій не може визначити якість бензину ні за кольором, ні за запахом. Це стане ясно через кілька кілометрів поїздки.

    Не слід користуватися випадковими АЗС. Плануйте маршрут поїздки так, щоб бензину вистачило від однієї до іншої великої АЗС.

    На заправці оператор зобов’язаний завжди видавати касовий чек, зберігайте його до наступної заправки. Невидача чека або питання про його необхідність, повинні насторожити вас. Краще відмовитися від отримання таких послуг, а якщо АЗС належить великій компанії, то необхідно звернутися зі скаргою на «гарячу лінію» надавача послуг.

    Також слід зауважити, що оператори, які працюють відповідально та зважають на репутацію своєї фірми, не можуть собі дозволити поступитися якістю пального аби зменшити його ціну та переманювати клієнтів. Якісне пальне не може бути дешевим. Тобто, якщо потрібен якісний, а не фальсифікований бензин – не слід заправлятися на АЗС із значно нижчою ціною, адже це свідчить про його невисоку якість. Краще за все заправлятися лише на перевірених, однієї і тієї ж нафтової компанії, що значною мірою зменшує ризик купівлі неякісного бензину.

    Якщо, на вашу думку заправлене пальне не відповідає заявленим в паспорті якості параметрам, ви може:

    – звернутися до керівництва компанії, залишивши заяву в книзі відгуків і пропозицій, яка знаходиться у Куточку споживача або зателефонувати на “гарячу лінію” компанії;

    – звернутися в управління захисту споживачів;

    – звернутися з претензією до постачальника пального.

    Книгою відгуків і пропозицій можна скористатися у разі виникнення претензій до якості обслуговування персоналом АЗС, у магазині або кафе, розташованих на території АЗС (грубість, неправильний розрахунок та ін.)

    Кожен такий випадок розглядається керівництвом компанії, проводиться службове розслідування для встановлення наявності і ступеня провини співробітника, вживаються заходи дисциплінарного або іншого впливу. Про результати розгляду звернення, заявника сповіщають у встановлений законом термін.

    Претензії до якості пального потрібно обґрунтувати. Не варто судити про якість пального по запаху або кольору без відповідних лабораторних досліджень, оскільки суб’єктивні відчуття людини не мають сили доказу в суді.

    Якщо є підозра недоливу пального – вимагайте контрольного проливу колонки. Колонка зупиняється, перевіряється той заправний пістолет, щодо якого є претензія. Пролив здійснюється у присутності начальника АЗС або іншої уповноваженої особи. Далі за допомогою еталонного мірника (повірена посудина з діленнями до мілілітрів) у вашій присутності роблять контрольний пролив. У разі виявлення недоливу, відшкодовуються збитки споживачу і припиняється подальше використання цієї колонки до проведення ремонту.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій