• In English
  • ПРАВА СПОЖИВАЧА У РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ВИКОНАННЯ РОБІТ (НАДАННЯ ПОСЛУГ)
    , опубліковано 01 Серпня 2018 року о 17:17

    До Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області звернувся споживач щодо невиконання умов договору при виготовленні меблів за індивідуальним замовленням.

    За результатами розгляду та вжитих фахівцями управління захисту споживачів, суб’єкт господарювання визнав, що роботи з виготовлення меблів не виконано в обумовлений термін, відповідно до умов договору з його вини  та  повернув кошти за частину послуги (роботи), яку не було виконано, в сумі 69000 грн.

    Статтею 10 Закону України «Про захист прав споживачів» визначені права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг).

    Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим. Якщо значну частину обсягу послуги чи робіт (понад сімдесят відсотків загального обсягу) вже було виконано, споживач має право розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що залишилася. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця, згідно з умовами договору споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк – розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця.

    Отже, законодавством про захист прав споживачів закріплено право споживача на розірвання договору про виконання робіт (надання послуг), якщо виконавець не виконує взяті на себе обов’язки, відповідно до умов укладеного договору.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій