• In English
  • ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ЗАХОДІВ З РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ НА ПЕРІОД ДО 2020 РОКУ
    , опубліковано 21 Січня 2019 року о 17:17

    Покращення якості життя громадян України – основний акцент стратегічних перетворень розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року».

    Реформа спрямована на побудову сучасної, стійкої, відкритої й конкурентоспроможної у світовому масштабі економіки, формування професійної й ефективної системи державного управління і зрештою – на підвищення добробуту українських громадян.

    Переорієнтувавши державну систему на людину як споживача, забезпечивши ефективний правовий захист її конституційних прав, ми досягнемо підвищення рівня життя громадян України.

    Тому, Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області (далі – Головне управління) та органи місцевого самоврядування повинні стати справжніми партнерами для добросовісних виробників і постачальників з одного боку, а з іншого – непохитно стояти на сторожі українського споживача від небезпечної та неякісної продукції.

    Держпродспоживслужба та її територіальні органи, безсумнівно, покликані захищати законні права та свободи людини і громадянина, адже людина, згідно з нормами Конституції України, визнається найвищою соціальною цінністю.

    Фахівцями Головного управління спільно з органами місцевого самоврядування протягом 2018 року проведено роз’яснювальну роботу щодо захисту прав споживачів для мешканців таких районів: Богуславський, Білоцерківський, Фастівський, Обухівський, Васильківський, Переяслав-Хмельницький, Яготинський, Бориспільський та м. Ржищів. В ході проведених зустрічей були надані вичерпні консультації споживачам, суб’єктам господарювання та органам місцевого самоврядування у сфері захисту прав споживачів.

    Поряд з цим, слід відмітити, що фахівцями управління захисту споживачів протягом 2018 року було надано 1056 усних консультацій.

    Управлінням захисту прав споживачів на офіційному сайті Головного управління протягом звітного періоду публікувалися статті – роз’яснення щодо правильного застосування норм законодавства у сфері захисту прав споживачів.

    Принагідно хотілося б зазначити, що з метою популяризації руху за підвищення якості життя та формування у свідомості дітей, наймолодших споживачів суспільства, уявлення про якісну і безпечну продукцію та на виконання положень Концепції Головним управлінням спільно з Профспілкою співробітників Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області було проведено виставку – конкурс «Я хочу жити в якісному світі».

    Завданням Головного управління є впровадження ефективної системи захисту прав споживачів шляхом застосування комплексного підходу до вирішення питань захисту прав споживачів, що передбачає розвиток та взаємодію всіх складових системи захисту прав споживачів в Україні, зокрема правового забезпечення та державного захисту прав споживачів.

    Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області продовжує роботу над виконанням розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року».

    Call Now Button
    Будь в курсі подій