• In English
  • РЕМОНТ ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ
    , опубліковано 05 Лютого 2019 року о 15:15

    З часом придбані ювелірні вироби вимагають реставрації, ремонту або повної переробки на нові моделі.Існує низка нормативно-правових актів, які регулюють питання організації роботи з ремонту, виготовлення, переробки ювелірних та інших виробів з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння.Поряд з цим, необхідно відмітити, що приймання, оформлення, виконання та видавання замовлень з ремонту та виготовлення ювелірних та інших виробів з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння здійснюються відповідно до вимог Правил  побутового  обслуговування  населення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 04.06 99 № 974.

    Особливості приймання та оформлення замовлення:

    1. Замовлення оформлюється договором (квитанцією). Приймальник під час оформлення замовлення повинен надати професійну консультацію.

    2. Виготовлення та ремонт ювелірних   виробів   може виконуватися  як з  матеріалів  виконавця,  так і з матеріалів замовника. Виконавець може проводити обмін лому дорогоцінних матеріалів на заздалегідь виготовлені ювелірні вироби.

    3. Лом і ювелірні вироби замовника  приймаються  у чистому вигляді,  без сторонніх включень. Очищення дорогоцінних металів до їхнього зважування проводиться за рахунок замовника.

    4. Зважування дорогоцінних металів, визначення проби, вилучення,  зважування та  вимірювання дорогоцінного  каміння  та інших ювелірних вставок проводиться у вашій присутності.

    Під час оформлення  замовлення у  договорі  (квитанції) обов’язково зазначаються:

    – найменування, проба та опис замовлення;

    – найменування, маса, кількість,  розміри (для кілець та браслетів) виробу, що виготовляються на замовлення;

     найменування та ознаки прийнятого в ремонт виробу, його маса та проба, а також дефекти, що не підлягають усуненню;

     найменування, маса  та  проба лому дорогоцінного металу, що приймається для переробки (виготовлення виробу);

     найменування, маса, кількість, розмір, групи за якістю та кольором кожної ювелірної вставки (каміння);

     оплата замовником послуг за виготовлення та клеймування виробів.

    У  разі  приймання  замовлення  на   виконання   ремонту ювелірного виробу додатково зазначаються:

    • для браслетів – кількість ланцюгів;
    • для ланцюжків – довжина в сантиметрах;
    • для корпуса годинника – кількість кришок.

    При прийманні в ремонт ювелірного виробу із закріпленим каменем, який недоцільно вилучати, зазначається  загальна маса виробу з каменем.

     

    При прийманні замовлення на виготовлення нового ювелірного виробу в договорі (квитанції):

    • зазначається найменування зразка виробу або виконується ескіз (зарисовка) та його опис;
    • указується матеріал виробу, його проба, спосіб декоративного оздоблення та загальні втрати (безповоротні втрати і зворотні відходи).

    Під час оформлення замовлення вас попереджують про  можливий залишок дорогоцінного металу або його недостачу. Залишок має бути повернуто  замовнику. Кількість дорогоцінного металу, якого не вистачає, може бути додана виконавцем за вашою згодою з відповідною відміткою у договорі (квитанції).

    Під час приймання та видачі замовлення на виготовлення або ремонт ювелірних виробів замовник пред’являє паспорт або інший документ, що засвідчує його особу.

    У разі анулювання замовлення повернення дорогоцінного металу, каміння та грошей провадиться за письмовою заявою замовника та за пред’явленням  документа,  що засвідчує особу, та виданого йому другого примірника договору (копії квитанції).

    При розрахунках із замовником через реєстратори розрахункових операцій видається касовий чек касиром (якщо є  центральний розрахунковий вузол) або працівником виконавця,  який має право доступу до реєстратора і свій власний код. Разом з чеком видається другий примірник договору (копія квитанції).

    При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів йому видається  квитанція за формою № ПО-Ю-1, затвердженою наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 29.09.95 № 8 “Про затвердження форм документів суворої звітності та Інструкцій щодо їх використання”, зареєстрованим Міністерством юстиції України 25.10.95 за № 389/925.

    Порядок видавання замовлення

    Приймальник одночасно з видаванням замовлення повинен видати замовнику гарантійний документ, у якому зазначається дата видавання замовлення.

    Замовник має право на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності замовленню.

    Гарантійні терміни на надані послуги визначаються відповідно до чинного законодавства та нормативних документів і позначаються у гарантійному документі.

    Виготовлені або відремонтовані вироби видаються замовнику із залишком дорогоцінного металу (у разі наявності) тієї самої проби, що й вироби, та гарантійним документом, у якому зазначена дата видавання замовлення.

    У період гарантійного терміну виконавця дефекти, що виникли з його вини, усуваються безкоштовно.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій