• In English
  • ПРАВО СПОЖИВАЧА НА НАЛЕЖНУ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ
    , опубліковано 05 Жовтня 2020 року о 17:17

    До Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області (далі – Головне управління) звернувся споживач щодо неякісних меблевих виробів, придбаних на замовлення у меблевому салоні. Протягом встановленого гарантійного строку, у меблях виявлені недоліки та неприємний запах.

    За результатами вжитих фахівцями Головного управління заходів суб’єкт господарювання задовольнив вимоги споживача шляхом розірвання договору та повернув сплачену за меблі грошову суму 69,1тис. грн.

    Статтею 6 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) визначено право споживача на належну якість продукції. Продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію та на вимогу споживача надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Вимоги до продукції щодо її безпеки для життя, здоров’я і майна споживачів, а також навколишнього природного середовища встановлюються нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами.

    Вимоги споживачів щодо повернення сплаченої за товар грошової суми або обміну, повернення придбаного товару згідно законодавства про захист прав споживачів, можуть бути задоволені у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотного недоліку. Статтею 8 Закону передбачено, що у разі виявлення споживачем протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    Кожен споживач має право на повернення сплаченої грошової суми за товар або його заміну у разі виявлення істотного недоліку.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій