• In English
  • ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ ТЕПЕР МОЖНА У TELEGRAM
    , опубліковано 19 Листопада 2020 року о 16:16

    Нагадуємо громадянам Київської області, що на базі  Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області функціонує «Консультативний центр з питань захисту споживачів в Київській області». Для отримання консультацій (роз’яснень), допомоги в оформленні відповідно до встановлених вимог законодавства звернень щодо порушення Ваших прав у сфері захисту споживачів, а також  щодо дотримання вимог  законодавства про рекламу, у сферах метрологічного та ринкового нагляду, звертайтеся:

    • на електронну поштову скриньку conspradcenter@dpssko.gov.ua;
    • за номером телефону: (04598) 5-00-25;
    • А від сьогодні можна отримати консультацію (роз’яснення) з вищевказаних питань у месенджері telegram за номером +38(091)-600-66-35.
    Call Now Button
    Будь в курсі подій