• In English
  • ФАХІВЦЯМИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВЖИТО ЗАХОДІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧА, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ», В РЕЗУЛЬТАТІ ЧОГО СПОЖИВАЧУ ПОВЕРНУТО ГРОШОВІ КОШТИ ЗА ТОВАР В СУМІ 229, 9 ТИС
    , опубліковано 24 Лютого 2021 року о 09:09

    До Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області (далі – Головне управління) звернувся споживач щодо порушення його прав, визначених Законом України «Про захист прав споживачів», при придбанні меблевих виробів.

    За результатами розгляду звернення, порушене питання вирішено по суті шляхом повернення споживачу грошових коштів за товар в сумі                        229, 9 тис. грн.

    З метою недопущень порушень прав споживачів при купівлі меблів Головне управління інформує.

    Перед придбанням меблів зверніть увагу на їх властивості та інформацію про них.

    Статтею 15 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі-Закон № 1023-ХІІ) визначено право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна надаватися споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи. Нормативно-правовими актами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови та доводитися до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом                          (у доступній наочній формі), визначеним відповідними нормативно-правовими актами, або прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.

    Згідно з вимогами частини сьомої статті 15 Закону № 1023-ХІІ у разі коли надання недоступної, недостовірної, неповної або несвоєчасної інформації про продукцію та про виробника (виконавця, продавця) спричинило: 1) придбання продукції, яка не має потрібних споживачеві властивостей, – споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування завданих йому збитків; 2) неможливість використання придбаної продукції за призначенням – споживач має право вимагати надання у прийнятно короткий, але не більше місяця, строк належної інформації. Якщо інформацію в обумовлений строк не буде надано, споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування збитків.

    Враховуючи вище наведене, ненадання продавцем під час продажу товару достовірної та своєчасної інформації про основні властивості продукції, а також реалізація товару, що не має відповідного маркування, може призвести до придбання споживачем товару, який не має потрібних споживчих властивостей та унеможливлює його використання за призначенням.

    Для отримання консультацій споживачі мають змогу звернутись до «Консультативного центру з питань захисту споживачів в Київській області» на електронну пошту Головного управління сonspradcenter@dpssko.gov.ua, за номером телефону: (04598) 5-00-25 та у месенджері telegram за номером +38(091)-600-66-35.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій