• In English
  • РЕКЛАМА АЗАРТНИХ ІГОР ПІД ЗАБОРОНОЮ
    , опубліковано 11 Червня 2021 року о 10:10

    Відповідно до положень статті 26 Закону України «Про рекламу» та Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області, затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 24.02.2020 № 153, державний контроль за дотриманням законодавства про рекламу у сфері захисту прав споживачів реклами на території Київської області здійснює Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області (далі – Головне управління).

    Крім того, у 2020 році вступив у дію Закон України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор». Даний закон визначає правові засади здійснення державного регулювання господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні.

    Відповідно до статті другої Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», на території України дозволяється організовувати та проводити виключно такі види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор:

    1) організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино;

    2) організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет;

    3) організація та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет;

    4) організація та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів;

    5) організація та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет.

    Проте, у Законі України «Про рекламу» (далі – Закон) існує значний ряд обмежень на поширення реклами азартних ігор.

    Так, статтею 221 Закону зазначено, що реклама азартних ігор, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, забороняється на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів та метрополітену, а також будь-якими засобами зовнішньої реклами. Крім того, така реклама не може розповсюджуватися на радіо та телебаченні (у період з 6 до 23 години), у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва та інших виданнях, а також в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм).

    Разом з цим, заборона на поширення реклами азартних ігор діє відносно товарів (у тому числі одязі), призначених переважно для осіб віком до               21-річного віку та відносно місць проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку.

    Слід зазначити, що реклама азартних ігор не повинна формувати у споживача думку про те, що виграти в азартну гру легко чи що участь в азартних іграх може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі, а також має містити достовірну інформацію, не бути хибною, неправдивою або удаваною.

    Така реклама повинна супроводжуватися текстами попередження такого змісту: “Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри”, які мають займати не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами. Колір тексту попередження має бути чорним, а колір фону попередження – білим.

    Слід зазначити, що у рекламі азартних ігор забороняється використовувати осіб, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделей.

    Про факти розповсюдження такої реклами на території Київської області просимо інформувати управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області за адресою: 08133, м. Вишневе, вул. Балукова, 22; e-mail: koblzah@dpssko.gov.ua, тел. (045) 985-00-23.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій