• In English
  • ПОВЕРНУТИ КОШТИ ЧИ ОБМІНЯТИ ТОВАР – ЗАКОННЕ ПРАВО СПОЖИВАЧА!
    , опубліковано 09 Липня 2021 року о 00:00

    До Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області (далі – Головне управління) надійшло  звернення споживача стосовно відмови магазином у обміні або повернення коштів за непродовольчий товар, який не був у використанні, а саме за гумові капці.

    Так, відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

    Слід зазначити, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

    Фахівцями Головного управління здійснено виїзд за місцем здійснення діяльності магазину для проведення позапланової перевірки.

    За результатами проведення позапланового заходу державного (нагляду) контролю складено акт щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.

    Так, за виявлені порушення накладено фінансові санкції у відповідності до статті 23 Закону у розмірі 1790 грн 00 коп., а також складено протокол про адміністративне правопорушення відносно уповноваженої особи магазину.

    Необхідно зазначити, що за результатами вжитих фахівцями Головного управління заходів у ході перевірки споживачу повернуто кошти за товар, у зв’язку з чим, заявник висловив письмову подяку за професійну роботу щодо захисту його прав, які були порушені магазином.

    Нагадуємо Вам, що у разі виникнення потреби, ви можете отримати якісну та змістовну консультацію з питань захисту прав споживачів у спеціалістів Головного управління під час усного або письмового звернення за адресою:

         08133, м. Вишневе, вул. Балукова, 22, koblzah@dpssko.gov.ua,                   тел. (04598) 5-00-23.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій