Перейти до основної сторінки
Пандемія, спричинена поширенням хвороби COVID-19, зірвала плани багатьох людей на проведення відпусток або пізнавальних екскурсій за кордоном.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області за допомогою звернулась споживач, яка була змушена відмовитись від туристичного туру у зв’язку з оголошенням пандемії та стикнулась з проблемою повернення раніше сплачених коштів туроператору. Зауважимо, що відповідно до ст. 20 розділу IV Закону України «Про туризм» турист вправі відмовитися від виконання договору на туристичне обслуговування до початку туристичної подорожі за умови відшкодування туроператору (турагенту) фактично здійснених ним документально підтверджених витрат, пов’язаних із відмовою.
Права туриста, як споживача туристичних послуг, захищаються Законом України «Про туризм», а також нормами Закону України «Про захист прав споживачів» й відповідними положеннями Цивільного кодексу України. Так, відповідно до статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право на захист своїх прав державою.
У межах своїх повноважень та з метою захисту права споживача на повернення коштів у зв’язку з достроковим розірванням договору, фахівцями Головного управління здійснено виїзд за місцем здійснення діяльності туроператора для проведення позапланового заходу державного нагляду, за результатами якого складено акт щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Наслідком поведеної роботи спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, спрямованих на захист прав споживача, стало повернення коштів за туристичний тур, який не відбувся, у сумі близько 145 000 гривень.
Нагадуємо Вам, що у разі виникнення потреби, ви можете отримати якісну та змістовну консультацію з питань захисту прав споживачів у спеціалістів Головного управління під час усного або письмового звернення за адресою: 08133, м. Вишневе, вул. Балукова, 22, koblzah@dpssko.gov.ua, тел. (044) 406-01-65.
Попередня
Наступна