• In English
  • Скарга на дії або бездіяльність виконавця комунальної послуги має бути оформлена у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».
    , опубліковано 20 Червня 2025 року о 14:14

    Звернення та додатки до нього мають містити інформацію про найменування суб’єкта господарювання, фактичну адресу місця здійснення ним господарської діяльності, копію договору про надання відповідних житлово-комунальних послуг (за наявності), платіжні квитанції та копію письмового звернення надавача послуг (акт-претензія тощо).
    За додатковою інформацією з питань захисту прав споживачів звертайтеся до спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області за адресою: 08134, Київська область, м. Вишневе,  вул. Паркова, 34а, ел. пошта: koblzah@dpssko.gov.ua, тел. (04598) 50005.
    Також ви можете скористуватися нашим чат-ботом @dpss_ko_bot

    Call Now Button
    Будь в курсі подій