Перейти до основної сторінки
Кожен з нас, звичайно, бажає знайти для себе більш вигідні пропозиції, придбати товари або послуги за зниженою ціною, або взагалі отримати дещо цінне безкоштовно за результатами розіграшу. Закономірно, що продавці використовують маркетингові практики з надання знижок та проведення розіграшів для привернення нашої уваги. Проте, досить часто у боротьбі за покупця, рекламодавці нехтують добросовісністю реклами та вводять в оману споживачів внаслідок надання неповної або неточної інформації.
Зокрема, реклама про зниження ціни на товар, відповідно до положень Закону України«Про рекламу», обов’язково має містити інформацію про дату початку та закінчення дії знижки ціни на товар, розпродаж. Також законодавець зобов’язує рекламодавця надавати інформацію про співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару або про розмір знижки.
До реклами проведення розіграшів законодавчі вимоги схожі, в ній також має міститись інформація про часові обмеження проведення заходу (із зазначенням точних дат), а також обов’язкове зазначення джерела інформації, з якого можна дізнатись про умови розіграшу.
Тож, радимо споживачам реклами звертати увагу на дотримання рекламодавцями встановлених Законом вимог, а в разі виявлення випадків порушень звертатись до управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за тел. (04598) 5-000-5, або e-mail: koblzah@dpssko.gov.ua.
Попередня