Перейти до основної сторінки
Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області продовжує посилений контроль за дотриманням підприємствами питного водопостачання вимог санітарного законодавства, з метою забезпечення безпеки та якості питної води.
Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області , зокрема, перевіряє: • Дотримання санітарних норм та правил на підприємствах водопостачання. • Якість питної води, що подається населенню. • Дотримання технологічних процесів, що впливають на безпечність води. У разі виявлення порушень, Головне управліннямає право вживати відповідних заходів, включаючи накладення штрафів та приписів щодо усунення недоліків. Тому, у випадку виявлення Вами постачання води питної неналежної якості, наприклад, зміни кольору, запаху чи смаку, яку, вам постачає водоканал, ви маєте право звернутись до Головного управління з обґрунтованою скаргою, в якій ви зазначаєте ваші аргументи та надаєте інформацію стосовно суб’єкта господарювання, який постачає питну воду у ваші домівки, а саме: найменування суб’єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу; код ЄДРПОУ; місцезнаходження суб’єкта господарювання; місце провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання. Інформацію щодо суб’єкта господарювання ви можете побачити у квитанціях, які ви отримуєте щомісячно від Вашого водоканалу, надання копій квитанцій вітається.
Звернення Ви можете надіслати до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області: 1. Письмово: Надіслати лист на адресу: 08134, Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Паркова, 34 А. 2. Електронною поштою: скан-копію або фото звернення можна надіслати на електронні адреси: gu@dpssko.gov.ua та sanzak@dpssko.gov.ua. 3. Залишити електронне звернення на сайті Держпродспоживслужби: https://consumer.dpss.gov.ua/e-form/.
Нагадуємо, що для того, щоб Ваше звернення було розглянуто всебічно та об’єктивно, воно має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
Попередня
Наступна