• In English
  • Державний (нагляд) контроль за водопостачанням Київської області
    , опубліковано 09 Липня 2025 року о 10:10

    Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області продовжує посилений контроль за дотриманням підприємствами питного водопостачання вимог санітарного законодавства, з метою забезпечення безпеки та якості питної води.

    Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області , зокрема, перевіряє:
    • Дотримання санітарних норм та правил на підприємствах водопостачання.
    • Якість питної води, що подається населенню.
    • Дотримання технологічних процесів, що впливають на безпечність води.
    У разі виявлення порушень, Головне управліннямає право вживати відповідних заходів, включаючи накладення штрафів та приписів щодо усунення недоліків.
    Тому, у випадку виявлення Вами постачання води питної неналежної якості, наприклад, зміни кольору, запаху чи смаку, яку, вам постачає водоканал, ви маєте право звернутись до Головного управління з обґрунтованою скаргою, в якій ви зазначаєте ваші аргументи та надаєте інформацію стосовно суб’єкта господарювання, який постачає питну воду у ваші домівки, а саме:
    найменування суб’єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу;
    код ЄДРПОУ;
    місцезнаходження суб’єкта господарювання;
    місце провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання.
    Інформацію щодо суб’єкта господарювання ви можете побачити у квитанціях, які ви отримуєте щомісячно від Вашого водоканалу, надання копій квитанцій вітається.

    Звернення Ви можете надіслати до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області:
    1. Письмово:
    Надіслати лист на адресу: 08134, Київська область, Бучанський район,                                   м. Вишневе, вул. Паркова, 34 А.
    2. Електронною поштою:
    скан-копію або фото звернення можна надіслати на електронні адреси: gu@dpssko.gov.ua  та sanzak@dpssko.gov.ua.
    3. Залишити електронне звернення на сайті Держпродспоживслужби: https://consumer.dpss.gov.ua/e-form/.

    Нагадуємо, що для того, щоб Ваше звернення було розглянуто всебічно та об’єктивно, воно має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».

    Call Now Button
    Будь в курсі подій