• In English
  • Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області наголошує: розміщення куточка споживача є обов’язковим
    , опубліковано 29 Вересня 2023 року о 15:15

    На сьогоднішній день досить поширеною є проблема, коли споживач приходить до закладу чи магазину з метою дізнатися інформацію про суб’єкта господарювання у куточку споживача, проте, адміністратори впевнено повідомляють, що куточок споживача було відмінено і він не є обов’язковим.

    Але, хочемо наголосити, розміщення куточку споживача для суб’єктів підприємницької діяльності є обов’язковим, на відміну від ведення Книги відгуків та пропозицій.

    Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 168 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів” скасовано обов’язкове ведення Книги відгуків та пропозицій. Крім того, втратила чинність і Інструкція про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, затверджена наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 24 червня 1996 № 349.

    Проте, Законом України «Про звернення громадян» визначено, що громадяни мають право звернутися до підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

    Ви можете надсилати свої скарги і пропозиції шляхом відправки звернення в письмовому вигляді на поштову адресу суб’єкта господарювання чи звертатися на гарячу лінію відповідного закладу (за наявності такої).

    Таким чином, Вам необхідно розуміти різницю між куточком споживача (розміщення якого є обов’язковим) та Книги відгуків та пропозицій (обов’язкове ведення якої було скасовано), щоб не допускати введення Вас в оману суб’єктом господарювання стосовно діючих норм законодавства.

    Нагадуємо Вам, що у разі виникнення потреби, Ви можете отримати якісну та змістовну консультацію з питань захисту прав споживачів у спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області під час усного або письмового звернення за адресою: 08134, Київська область, м. Вишневе, вул. Паркова, 34а, ел. пошта: koblzah@dpssko.gov.ua, тел. (045-98-500-05).

    Call Now Button
    Будь в курсі подій