• In English
  • Деякі аспекти щодо отримання товарів з обмінного фонду на час здійснення гарантійного ремонту
    , опубліковано 13 Березня 2024 року о 15:15

    Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві товар належної якості, а також надати інформацію про нього. У разі поломки товару протягом встановленого гарантійного терміну виробник (виконавець) зобов’язаний забезпечити безкоштовне виконання робіт з гарантійного ремонту.

    Частиною дев’ятою статті 8 Закону визначено, що при пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.

    На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов’язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.

    Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 визначено перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд. До таких товарів входять:

    – телевізори;

    – мікрохвильові печі;

    – магнітоли;

    – магнітофони;

    – радіоприймачі;

    – холодильники;

    – холодильники;

    – пральні машини;

    – кухонні машини;

    – в’язальні машини;

    – пилососи;

    – електропраски;

    – електроміксери;

    – електросоковижималки;

    – електрочайники;

    – електрофени;

    – електрокавоварки;

    – апарати телефонні, у тому числі мобільного зв’язку;

    – персональні комп’ютери та комплектуючі частини до них;

    – апаратура для відеозапису та відтворення зображення і звуку.

    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    Вимогу про надання товару з обмінного фонду необхідно викладати в письмовій формі у двох примірниках, один з яких передається продавцю, а інший, з відміткою про її отримання та датою, залишається у споживача. Якщо претензію відмовляться прийняти, її слід відправити поштою рекомендованим листом, бажано з повідомленням про вручення, в такому випадку споживач знатиме, хто і коли отримав його претензію.

    Нагадуємо Вам, що у разі виникнення потреби, Ви можете отримати якісну та змістовну консультацію з питань захисту прав споживачів у спеціалістів Головного управління під час усного або письмового звернення за адресою: 08134, Київська область, м. Вишневе, вул. Паркова, 34а, ел. пошта: koblzah@dpssko.gov.ua, тел. (045-98-500-05).

     

    Call Now Button
    Будь в курсі подій