Перейти до основної сторінки
Реклама – потужна складова стратегії розвитку бізнесу.
В динамічному сьогоденні для приваблення вимогливого споживача реклама вимагає креативності. Однак, в прагненні звернути увагу на свій Продукт рекламодавці, на жаль, часто нехтують нормами Закону*.
Зміст реклами – це виключно відповідальність рекламодавців. Основні вимоги до реклами визначено восьмою статтею Закону.
Досить часто випадки порушення законодавства у сфері реклами пов’язані із використанням різноманітних зображень. Рекламодавцям варто зважати на те, що зображення у змісті реклами мають відповідати Закону.
От, наприклад, у рекламі методів лікування, діагностики, профілактики категорично заборонено зображати лікарів та, навіть, імітувати їх зображення. Заборонено будь-яке зображення застосування вогнепальної зброї, в тому числі графічне. В жодному разі не використовуйте зображення тютюнових виробів або пристроїв для їх вживання. Також заборонено зображати процес вживання алкогольних напоїв. Необхідно пам’ятати і про неприпустимість використання дискримінаційних тверджень та зображень в рекламі.
Реклама – це окремий вид мистецтва, отже творіть рекламу вишуканою, привабливою, цікавою! Та пам’ятайте, що ми живемо в НАЙкращій країні, володіємо НАЙкращою мовою – отже і мова реклами має бути українською (за виключенням об’єктів права інтелектуальної власності). Ця сентенція не потребує доказів, а от якщо ви стверджуєте в рекламі, що ваш Продукт «НАЙ», або «№1» – будьте готові підтвердити подібне твердження, інакше ризикуєте порушити принцип добросовісності.
Отже, шановні рекламодавці, дотримуйтесь вимог чинного законодавства при замовленні реклами.
Для отримання консультацій з питань змісту реклами звертайтесь до управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за тел. (04598) 5-000-5, або e-mail: koblzah@dpssko.gov.ua
З повагою, Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області. *Мається на увазі Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 №270/96-ВР (зі змінами).
Попередня
Наступна