• In English
  • Що робити, якщо виконавець послуг з централізованого водопостачання не забезпечує належний тиск в мережі водопостачання?
    , опубліковано 24 Червня 2024 року о 09:09

    Відповідно до законодавства України, споживачі мають право на належний рівень послуг з водопостачання, зокрема на забезпечення стабільного тиску води у системі. Це питання регулюється нозкою нормативно-правових актів, що визначають стандарти якості та обов’язки постачальників послуг.

    Правила надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690 передбачають обов’язок підприємств, що надають послуги з водопостачання, забезпечувати відповідний тиск у системі. У випадку порушення цих вимог споживач має право на перерахунок плати за послуги.

    Зокрема, виконавець послуги з водопостачання забезпечує безпечне та безперервне постачання питної води споживачу, якість та тиск якої повинні відповідати вимогам законодавства та умовам договору. Крім того, параметри якості питної води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду, а значення тиску питної води повинно відповідати параметрам, встановленим державними будівельними нормами.

    Визначення кількості та якості (щодо тиску) послуги здійснюється відповідно до умов договору:

    1) за показаннями вузла комерційного обліку послуги та іншими засобами вимірювальної техніки – для колективного договору, договору з колективним споживачем, договору з власником (користувачем) будівлі, індивідуального договору;

    2) з урахуванням показань вузла (вузлів) розподільного обліку послуги (у разі їх наявності) – для індивідуальних договорів про надання послуг з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем.

    Виконавці послуг з водопостачання зобов’язані негайно реагувати на звернення споживачів щодо невідповідності тиску води. У разі виявлення невідповідності тиску води законодавчим нормам, споживач може звернутися для здійснення перерахунку оплати за послуги водопостачання.

    З порядком оформлення актів-претензій у разі неякісного надання житлово-комунальних послуг Ви можете ознайомитись за посиланням.

    Якщо виконавець комунальної послуги відмовляється здійснити перевірку кількості та/або якості наданих послуг або перерахунок, Ви має право звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби або до суду.

    Скарга на дії або бездіяльність виконавця комунальної послуги до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області має бути оформлена у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

    Звернення та додатки до нього мають містити інформацію про найменування суб’єкта господарювання, фактичну адресу місця здійснення ним господарської діяльності, копію договору про надання відповідних житлово-комунальних послуг (за наявності), платіжні квитанції та копію письмового звернення надавача послуг (акт-претензія).

    За додатковою інформацією з питань захисту прав споживачів звертайтеся до спеціалістів Головного управління за адресою: 08134, Київська область, м. Вишневе, вул. Паркова, 34а, ел. пошта: koblzah@dpssko.gov.ua, тел. (04598) 500 05.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій