• In English
  • Як споживачу не бути обманутим при придбанні товарів в інтернет-магазині?
    , опубліковано 25 Червня 2024 року о 16:16

    При покупці товарів в інтернет-магазині важливо дотримуватись кількох ключових правил, щоб уникнути можливого обману та  наявності недоліків у товару.

    Ознайомимо вас з кількома  рекомендаціями:

    1. Перевіряйте інформацію про продавця. Перед замовленням товару важливо перевірити інформацію про інтернет-магазин та його репутацію. Досліджуйте відгуки покупців та рейтинги, щоб упевнитись в надійності продавця.
    2. Зверніть увагу, чи зазначена на сайті інформація про найменування суб’єкта господарювання та його місцезнаходження. Не купуйте продукцію у осіб, які здійснюють свою господарську діяльність приховано, інакше, територіальні органи Держпродспоживслужби будуть позбавлені можливості захистити ваші права як споживача.
    3. Перевіряйте умови продажу. Ознайомтеся з умовами продажу та політикою повернення на сайті магазину. Вони повинні бути доступними та зрозумілими. Звертайте увагу на умови доставки, оплати та гарантійні зобов’язання.
    4. Звертайте увагу на деталі товару. Перед замовленням уважно ознайомтеся з описом товару, фотографіями та характеристиками. Вони повинні відповідати вашим очікуванням щодо якості та властивостей товару.
    5. Використовуйте безпечні методи оплати. Для зменшення ризику шахрайства використовуйте безпечні методи оплати, такі як платіжні системи з дотриманням законодавства про захист прав споживачів або платіжні карти з двома факторами аутентифікації.
    6. Зберігайте документацію. Зберігайте всю переписку з продавцем, квитанції та інші документи щодо покупки. Це може знадобитись у разі виникнення спорів або потреби в поверненні товару. Згідно з законодавством України, споживач має право на повернення або обмін товару неналежної якості протягом строку дії гарантійного терміну.

    Наведені рекомендації допоможуть зменшити ризики при покупці товарів через інтернет-магазини та забезпечити позитивний досвід покупки для споживача.

    У разі відмови в задоволенні Ваших прав, визначених Законом України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право звернутися із скаргою, оформленою у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області.

    Звернення та додатки до нього мають містити інформацію про найменування суб’єкта господарювання, фактичну адресу місця здійснення ним господарської діяльності, чек на оплату та копію письмового звернення до суб’єкта господарювання (за наявності).

    За додатковою інформацією з питань захисту прав споживачів звертайтеся до спеціалістів Головного управління за адресою: 08134, Київська область, м. Вишневе, вул. Паркова, 34а, ел. пошта: koblzah@dpssko.gov.ua, тел. (04598) 500 05.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій