• In English
  • Відбулася щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами»
    , опубліковано 09 Жовтня 2024 року о 15:15

    На початку жовтня відбулась щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами», організована Індустріальним Ґендерним комітетом у партнерстві з FES – UKRAINE за участю представників Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

    В ході проведення семінару було обговорено актуальні питання розповсюдження дискримінаційної за ознакою статі реклами, використання рекламодавцями недобросовісних маркетингових практик, критерії визначення дискримінації у рекламі.

    Зауважимо, що в рекламі заборонено вміщувати твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою та/або щодо стереотипності ролі чоловіка та жінки, що пропагує принизливе та зневажливе ставлення; принижувати гідність людини за ознакою статі; демонструвати насильство за ознакою статі; використовувати зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.

    Отже, Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області наголошує рекламодавцям на необхідності неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про рекламу» в частині недопущення в сюжеті реклами дискримінації.

    Про випадки розповсюдження реклами, яка містить ознаки дискримінаціної за ознакою статі, Головне управління просить повідомляти управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за тел. (04598) 5-000-5, або e-mail: koblzah@dpssko.gov.ua

     

    Call Now Button
    Будь в курсі подій