• In English
  • Підписано Меморандум про партнерство та співпрацю між Громадською організацією «РЕВІЗОР» та Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області.
    , опубліковано 21 Листопада 2024 року о 13:13

    20 листопада 2024 року начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Володимир САБАДАШ та голова Громадської організації «РЕВІЗОР» Дмитро ФІЛОН підписали Меморандум про партнерство та співпрацю між службами.

    Метою цього Меморандуму про партнерство та співпрацю є оптимізація координації дій та взаємодії, спрямовані на забезпечення ефективного захисту прав споживачів, включаючи споживачів житлово-комунальних послуг, а саме:
    🔺сприяння забезпеченню безпеки життя і здоров’я при придбанні споживачами продукції (роботи, послуги, у тому числі реклами),
    🔺сприяння реалізації прав споживачів на придбання безпечної продукції (робіт, послуг та реклами) належної якості, отримання інформації про продукцію (роботи, послуги, у тому числі рекламу) та їх виробників (виконавців, надавачів послуг),
    🔺підвищення рівня захисту законних соціальних, економічних та інших інтересів громадян України;
    🔺сприяння запровадженню інструментів контрольно-наглядової системи, посилення контролю надання якісних та безпечних житлово-комунальних послуг, створення гідних умов для реалізації громадянами-споживачами своїх законних інтересів та прав на належну якість продукції (послуг);
    🔺забезпечення належної якості продукції (послуг) на споживчому ринку України, включаючи надання комунальних послуг та послуг з управління в житловій сфері, шляхом запровадження системи незалежного оцінювання рівня компетентності та кваліфікації надавачів таких послуг;
    🔺удосконалення законодавства у визначеній сфері;
    🔺просвітницька діяльність (на безкоштовній основі) у сфері захисту прав споживачів.

    Така співпраця дозволить вирішити низку актуальних задач:
    1. Обмін інформацією щодо стану споживчого ринку країни, включаючи сферу надання комунальних послуг та послуг з управління в житловій сфері, рівня компетентності та відповідальності надавачів цих послуг.
    2. Організація конференцій, семінарів, тренінгів та інших громадських заходів з метою підвищення рівня обізнаності суб’єктів господарювання та споживачів з питань, що належать до компетенції Держпродспоживслужби.
    3. Експертиза та громадське обговорення проєктів нормативно-правових актів, що стосуються захисту прав споживачів, включаючи сферу надання житлово-комунальних послуг та послуг з управління в житловій сфері, рівня компетентності та відповідальності надавачів цих послуг.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій