Перейти до основної сторінки
20 листопада 2024 року начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Володимир САБАДАШ та голова Громадської організації «РЕВІЗОР» Дмитро ФІЛОН підписали Меморандум про партнерство та співпрацю між службами.
Метою цього Меморандуму про партнерство та співпрацю є оптимізація координації дій та взаємодії, спрямовані на забезпечення ефективного захисту прав споживачів, включаючи споживачів житлово-комунальних послуг, а саме: 🔺сприяння забезпеченню безпеки життя і здоров’я при придбанні споживачами продукції (роботи, послуги, у тому числі реклами), 🔺сприяння реалізації прав споживачів на придбання безпечної продукції (робіт, послуг та реклами) належної якості, отримання інформації про продукцію (роботи, послуги, у тому числі рекламу) та їх виробників (виконавців, надавачів послуг), 🔺підвищення рівня захисту законних соціальних, економічних та інших інтересів громадян України; 🔺сприяння запровадженню інструментів контрольно-наглядової системи, посилення контролю надання якісних та безпечних житлово-комунальних послуг, створення гідних умов для реалізації громадянами-споживачами своїх законних інтересів та прав на належну якість продукції (послуг); 🔺забезпечення належної якості продукції (послуг) на споживчому ринку України, включаючи надання комунальних послуг та послуг з управління в житловій сфері, шляхом запровадження системи незалежного оцінювання рівня компетентності та кваліфікації надавачів таких послуг; 🔺удосконалення законодавства у визначеній сфері; 🔺просвітницька діяльність (на безкоштовній основі) у сфері захисту прав споживачів.
Така співпраця дозволить вирішити низку актуальних задач: 1. Обмін інформацією щодо стану споживчого ринку країни, включаючи сферу надання комунальних послуг та послуг з управління в житловій сфері, рівня компетентності та відповідальності надавачів цих послуг. 2. Організація конференцій, семінарів, тренінгів та інших громадських заходів з метою підвищення рівня обізнаності суб’єктів господарювання та споживачів з питань, що належать до компетенції Держпродспоживслужби. 3. Експертиза та громадське обговорення проєктів нормативно-правових актів, що стосуються захисту прав споживачів, включаючи сферу надання житлово-комунальних послуг та послуг з управління в житловій сфері, рівня компетентності та відповідальності надавачів цих послуг.
Попередня
Наступна