Перейти до основної сторінки
У березні 2024 року уряд ухвалив важливі зміни, які впливають на права споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було дозволено територіальним органам Держпродспоживслужби проводити позапланові перевірки.
Ці заходи спрямовані на забезпечення дотримання суб’єктами господарювання таких важливих норм:
Перевірки можливі у випадках, коли існує загроза, що негативно впливає на права, законні інтереси, життя чи здоров’я громадян.
Що робити, якщо Ваші права порушено?
Ви маєте право:
Як правильно оформити скаргу?
Для того щоб Ваше звернення було розглянуто, його потрібно оформити згідно із Законом України «Про звернення громадян». У скарзі необхідно вказати:
Усі ці документи допоможуть прискорити розгляд Вашої скарги.
Пам’ятайте: Ваші права – під захистом!
Захист прав споживачів – це важливий напрямок діяльності Держпродспоживслужби. Не бійтеся відстоювати свої інтереси, адже якісні житлово-комунальні послуги – це Ваша законна вимога!
Попередня
Наступна