• In English
  • Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області нагадує про поновлення позапланові перевірки у сфері житлово-комунальних послуг
    , опубліковано 17 Грудня 2024 року о 10:10

    У березні 2024 року уряд ухвалив важливі зміни, які впливають на права споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було дозволено територіальним органам Держпродспоживслужби проводити позапланові перевірки.

    Ці заходи спрямовані на забезпечення дотримання суб’єктами господарювання таких важливих норм:

    • формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;
    • захист прав споживачів;
    • метрологічний нагляд у сфері надання житлово-комунальних послуг.

    Перевірки можливі у випадках, коли існує загроза, що негативно впливає на права, законні інтереси, життя чи здоров’я громадян.

    Що робити, якщо Ваші права порушено?

    Ви маєте право:

    1. Викликати виконавця комунальної послуги для фіксації ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості відповідної послуги. З порядком оформлення актів-претензій у разі неякісного надання житлово-комунальних послуг Ви можете ознайомитись за посиланням.
    2. Звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби – вони зможуть допомогти вирішити проблему в межах своєї компетенції. Форма для подачі електронного звернення за посиланням.
    3. Подати позов до суду – це ще один ефективний спосіб захисту своїх прав.

    Як правильно оформити скаргу?

    Для того щоб Ваше звернення було розглянуто, його потрібно оформити згідно із Законом України «Про звернення громадян». У скарзі необхідно вказати:

    • найменування суб’єкта господарювання, який надає послуги;
    • фактичну адресу місця здійснення ним господарської діяльності;
    • копію договору про надання житлово-комунальних послуг (за наявності);
    • платіжні квитанції, які підтверджують оплату послуг;
    • копію письмового звернення до виконавця послуг (акт-претензія).

    Усі ці документи допоможуть прискорити розгляд Вашої скарги.

    Пам’ятайте: Ваші права – під захистом!

    Захист прав споживачів – це важливий напрямок діяльності Держпродспоживслужби. Не бійтеся відстоювати свої інтереси, адже якісні житлово-комунальні послуги – це Ваша законна вимога!

     

    Call Now Button
    Будь в курсі подій