• In English
  • Оновлено Правила торговельного обслуговування
    , опубліковано 14 Лютого 2025 року о 15:15

    Уряд ухвалив відповідну постанову 11.02.2025, яка набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України “Про захист прав споживачів”, тобто після скасування воєнного стану в Україні.

    Нові Правила торговельного обслуговування відповідають сучасним вимогам торгівлі і передбачають, зокрема:

    • безба’рєрність – адаптовані можливості доступу в приміщення магазинів для всій людей, в тому числі для людей з особливими потребами;
    • інформація в куточку споживача може бути розміщена не тільки в паперовому вигляді – але й у вигляді QR-коду;
    • стандарти метрології – ваги та інші вимірювальні прилади повинні відповідати законодавчим вимогам щодо точності;
    • посилення безпеки — забороняється продаж предметів, схожих на їжу, але не призначених для споживання (наприклад, іграшок у вигляді фруктів), аби уникнути ризиків для дітей;
    • наявність в торгових закладах окремих приміщень чи місць для зберігання речей працівниками;
    • сповіщення про надзвичайну ситуацію через пристрої, адаптовані для сприйняття усіма особами з інвалідністю.

    Наразі, до набрання чинності оновлених Правил торговельного обслуговування, затверджених постановою Уряду від 11.02.2025 № 144, обов’язковим до виконання є Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджений Постановою Кабміну від 15.06.2006 № 833.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій